tiistai 22. tammikuuta 2013

Minu stiili


Olen varmasti todella onnellinen ja etuoikeutettu ihminen, sillä suurin kriisini tällä hetkellä niinkin pikkuimainen asia kuin tyylikriisi! En niinkään tarkoita vaatekriisiä, vaan tämä minun kriisini on sellainen, etten edes osaisi päättä millaiset vaatteet laittaisin päälleni, vaikka saisin aamuisin tilata kotiovelleni minkä tahansa vaan asukokonaisuuden.

Olen yrittänyt saada inspiraatiota selailemalla blogeja ja lehtiä, sekä pinnailemalla Pinterestiin kaikkea sellaista, mikä vaan miellyttää silmääni. Joukkoon on päässyt vähän yllättäviäkin juttuja, kuten höyhenhameita, boyfriend -farkkuja, erikoisia asusteita ja raskaita maksimekkoja. Olen kuitenkin myös pinnaillut omalle tyylilleni tuttuja juttuja, kuten isoja nahkalaukkuja, neutraaleja ja maanläheisiä värejä, pillifarkkuja, muhkeita neuleita, karvakauluksia, nahkatakkeja ja -housuja ja suuria aurinkolaseja.

Tunteeni muotia/vaatteita/tyyliäni kohtaan ovat nyt jotenkin sekavat. Samalla olen innoissani ostamassa kaikkea uutta kevättä varten, ja tuntuu siltä kun tietäisin miten haluaisin pukeutua. Toisaalta taas olen aivan sekaisin ja jopa ahdistaa ajatus kauppoihin lähtemisestä.

Onko kellään muulla tämän tapaisia tuntemuksia?

Kollaasien kuvat: pinterest.com

2 kommenttia:

  1. Noi kollaasien kuvat on ainakin tosi ihania! :) Kyllä se oma tyyli varmasti vähitellen löytyy!

    VastaaPoista