lauantai 5. tammikuuta 2013

Hommikusöök

Meidän hotellissa (joka on muuten aivan ihana) toimii kivasti aamupalasysteemit. On yhdeksän eri aamupalavaihtoehtoa, joista saa tilata yhden. Ensin olin pettynyt kun kuulin etten pääsisi joka päivä ihanaan aamiaisbuffettiin, kun olin sitä mieltä että se kuuluu etelänlomailuun. Nyt kun asiaa ajattelen, onkin sata kertaa parempi että olen saanut kohtuullisen määrän ruokaa aamuisin kahden viikon aikana, kuin että olisin ahdannut itseni täyteen lettuja ja pekonia joka aamu. Vieläpä kun nämä yhdeksän eri vaihtoehtoa ovat kaikki aivan ihania (kyllä - olen maistanut jokaista!), katsokaapa itse!!


American


Cereal


Burrito


White Omelette


Granola


French Toast


Canadian


Omelette


Pancakes


Huomenna sitten vika kerta tätä, pitää siis valita paras, mutten tiedä mikä se olisi.. Minkä näistä TE ottaisitte?? ;)

2 kommenttia:

  1. eikää tulee kauhee nälkä kun katonkin tätä!! kaikki näyttää niin ihanilta, ah nyt täytyy mennä pienelle ilta(yö)palalle...
    hmm ottaisin letut tai ton bagelin tai sen ekan amerikkalaisen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aivan täydellisiä oli! Hihii mä söin lettuja ja amerikkalaista just eniten, baagelin vaan kerran kun oli musta liian lounasmainen:) hyvää yöpalaa vaan!

      Poista